Thursday, July 1, 2010

Day 4- Friday

Today's weight : 84.6kg... tak berubah dari semalam.... memang semalam aku tak amik JM5 sebab aku puasa...sebab tu la berat badan tak berubah.....ok..harini aku akan pastikan aku amik 2 paket JM5...biar JM5 buang lemak2 kat badan ni dengan cepat........huhuh...

Menu on day 4 :

9.00 am : 1 sachet JM5 .... after 1 hour terus minum air kosong banyak2...............

12.30pm : Disebabkan ari ni adalah friday...so lunch break adalah lama...maka mungkin colleague akan ajak aku pegi makan sedap2....& memang pun....my friend teringin nak amkan nasi ayamt penyet... so aku pun terjebak makan sama...our menu nasi ayam penyet + sayur campur dan sirap limau


4.30pm : After lunch, aku kena attend seminar..so dapat makan free kuih karipap , apam gula hangus & air kotak lemon tea...

8.30 pm: Malam ni aku makan nasi lauk kari udang, ikan goreng ....sedap giler ok.... mak aku datang rumah aku & membawa lauk2 itu....alangkah bertuahnya badan mempunyai emak yang sangat penyayang..datang rumah anak siap bawa lauk! huh bertuah la....itu sebab aku kena makan nak amik hati emak...hahah..alasan!

hari yang kantoi.........................

No comments:

Post a Comment