Monday, July 5, 2010

Day 7 - Monday

Weight : 84.2 kg ....Alhamdulillah...walaupun lepas 3 hari makan tak ingat...tp berat badan aku turun jugak 0.4 kg...walaupun sikit tp aku sangat puas hati sebab aku memang tak berapa diet tapi masih berjaya turunkan berat badan......

Menu on day 7 :

9.00 am : 1 sachet JM5 ....sejam lepas tu minum air kosong dengan banyak..........

12.30pm : I took 1/2 senduk nasi, ayam masak merah & sayur umbut kelapa serta buah oren

8.30 pm: Husband request nasi goreng cina & ayam goreng tepung... so sebagai isteri mithali aku pun masakkan untuk hubby dan menyebabkan aku terjerumusa makan sama.... wwwwwwuuuuuaaaaaaaa

Lepas tu terus insaf & amik teh NHD....


3 comments:

  1. hehe..yah!! dah HAMPIR sgt ni...so cek out latest info kat sini

    http://enichandiet.blogspot.com/2010/11/kehangatan-sntn.html

    ReplyDelete
  2. kerawang hitam tu saya beli kat jusco wangsa maju...

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete