Monday, July 5, 2010

Day 6 - Sunday

Today's weight : still malas nak timbang sebab aku dah tau hari ni diet memang musnah sebab tengahari ni aku kena attend 2 wedding hubby's fren.....

Menu on the day :

9.00 am : Pagi dimulai dengan JM5.... insaf kejap ...hehhehe

2.00pm : Makan nasi minyak lauk rendang,kuah dalca....rojak & 2 sudu bubur kacang... sedap rojak kt wedding ni....

4.30 pm: Pergi melawat ucu aku yang sakit kaki....makcu aku masak mee bandung...so selamat 1 mangkuk mee bandung masuk perut aku.......

8.00 pm: Balik dari rumah ucu, kitorang singgah pasar malam... aku makan sebiji kuih sampan, secubit cakoi cicah kaya yang sedap & rasa kuah char kuewtiow husband yang agak hangus.....

9.30 pm: Minum teh NHD pekat-pekat.......... lepas tu perut aku start memulas-mulas...hasilnya kul 4 pagi bangun membuang air besar.....

No comments:

Post a Comment