Monday, July 5, 2010

Day 5 - Saturday

Today's weight : aku malas nak timbang sebab aku dah kantoi my diet plan..tambah2 pulak weeked... mak aku masak seap wooooo

Menu on day 5 :

9.00 am : pagi-pagi dah makan mee goreng... tapi aku noticed yang aku takleh makan banyak as usual..perut cepat penuh....lepas breakfast ni aku rasa nak muntah...so aku amik teh NH Detoxlim biar semua lemak-lemak makanan tu terus dibuang.....

2.30pm : Makan nasi ayam yang mak aku masak...sedapnya....but still aku makan tak banyak macal dulu-dulu...amik nasi sikit aje dah kenyang

8.30 pm: Again nasi ayam ...tapi kuantiti nasi tak banyak pun...aku lebihkan salad, tomato, timun & hirup sup aje.... Lepas dinner aku amik lagi secawan
teh NHD.....

Maka harini hasilnya pergi ke toilet membuang air besar sebanyak 2 kali...aku rasa habis mee & nasi ayam yang aku makan dibuang secara tamaknya... bestnya ...minta2 tak berkumpul la kalori2 tu menjadi lemak.....



No comments:

Post a Comment