Tuesday, June 29, 2010

Day 2

Weight : 84.9 kg ....turun 0.2kg dari semalam...alahai ciputnya....tapi takpe...sikit-sikit lama-lama jadi bukit.... yuhuuuuu....go myself..go myself!!!!!!!!

Menu on day 2 :

9.00 am : 1 sachet JM5 ....sejam lepas tu minum air kosong dengan banyaknya sehingga menyebabkan muka aku je yang asyik berulang alik ke toilet.....

12.30pm : Bos aku belanja lunch pulak...so i ate kobis goreng, 1 small bowl of tomyam & 1/2 telur masin also watermelon..... sampai petang aku berjaya habiskan 2L plain water....


6.00pm : Me, Hubby & our kid went to watch Toy Story....wuhuuuu....syoknye...dalam syok2 tu aku telah rembat 1 cup sweet corn & regular ice lemon tea....then aku curi2 makan twisties Hubby.... hua hua hua

8.30 pm: Malam ni agak kantoi sbb aku makan nando's...hubby aku la teringin nak bernandos an....so i took 1/4 roasted chicken with grill vege & peri beans sidelines & orange juice... muahahahaha...camne nak turun ni.... tp aku x makan bende2 yang berkalori sgt... kira ok le tu kot...sebab semua nya roasted & grill saje....

So aku decide esok aku kene puasa.........

balik rumah malam tu aku timbang ...85.7kg ... perghhh...nasib baik tak naik banyak....

No comments:

Post a Comment